نقش پول در زندگی مشترک

خانه » بلاگ » نقش پول در زندگی مشترک

فهرست عناوین

نقش پول در زندگی مشترک

در این مقاله می خواهیم به نقش پول در زندگی مشترک بپردازیم.چرا پول به مشکلی در ازدواج تبدیل شده است؟
میزان اهمیت پول در زندگی مشترک چقدر است؟ برای رسیدن به جواب با ما همراه باشید…

پول هدف نیست یک ابزار است

اشتباهی که خیلی از ما می کنیم این است که پول را به عنوان هدف قرار می دهیم و از آن برای ارضای خواهش های خودخواهانه استفاده می کنیم.چنین نگرشی ما رابه افسردگی می کشاند.چون حقیقت این است که زندگی انسان قرار نیست به جمع کردن دارایی های مادی خلاصه شود.

 

آیا مقاله رفتار با همسر سیگاری را مطالعه کرده اید؟

 

یک نگرش غلط

بیشتر زوج ها فکر می کنند که فقط اگر درآمد ماهانه یشان چند صد هزار تومان بیشتر بود دیگر مشکلی نداشتند و از پس مخارج زندگی برمی آمدند.چه آنها که در حال حاضر ۱۵۰۰۰۰۰ هزار تومان بگیرند چه ۲۵۰۰۰۰۰ هزار تومان ! فکر می کنند که استدلال فوق درست است.اما این تصوری نادرست است.مشکل در نگرش ما نسبت به پول است نه میزان پولی که بدست می آوریم.

احساس رضایت حقیقی در زندگی

احساس رضایت حقیقی در زندگی در پول نیست ; هر چقدر که باشد. بلکه در صداقت ،ایمان،عشق،بردباری و گذشت است.شاید این مسائل به نظرتان شعار گونه بیاید ولی واقعیت زندگی همین است.
درستکار بودن ،ایمان داشتن،محبت کردن،صبور و بردبار بودن،مهربان بودن و ارزیابی واقع بینانه از خود داشتن_ اینها چیزهایی ست که رضایت خاطر را در زندگی ما به ارمغان می آورد.

 

آیا از آموزش همسرداری در تلگرام با خبر هستید؟

 

نقش پول در زندگی مشترک

ما مسئول استفاده از نعماتی هستیم که خدا به ما بخشیده است.میزان دارایی های ما مهم نیست.مهم استفاده ی درست از آنهاست.اگر ما از چیزهای اندکی که در اختیار داریم خوب استفاده کنیم،امکانات بیشتری در اختیارمان خواهد گرفت. نباید اجازه دهیم که تلاش برای بدست درآوردن باعث آسیب به حوزه های مهم زندگی  شود; وگرنه به زندگیمان صدمه می زنیم و از پولمان لذت نمی بریم.

نقش پول در زندگی مشترک
نقش پول در زندگی مشترک

 

در این مقاله سعی کردیم  نقش پول در زندگی مشترک از لحاظ معنوی و اصول اخلاقی مورد بررسی قرار دهیم.

 

 

آیا می دانید چگونه با همکار زن شوهر خود رفتار کنید؟

آیا از تاثیر شناخت دنیای مطلوب در بهبود راوبط زناشویی مطلع هستید؟

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید