آموزش شوهرداری_گام سوم: تعریف و تمجید از همسر

خانه » بلاگ » آموزش شوهرداری_گام سوم: تعریف و تمجید از همسر

فهرست عناوین

آموزش شوهرداری_گام سوم: تعریف و تمجید از همسر

در این مقاله قصد داریم به آموزش شوهرداری_گام سوم: تعریف و تمجید از همسر بپردازیم. زنانی که میخواهند یک همسر خوب برای شوهران خود باشند باید بدانند که  همه ی مردها از تعریف و تمجید زن خود به وجد می آیند.

گام اول شوهرداری: باعث پیشرفت شوهرتان بشوید!

گام دوم شوهرداری: هنر خوب گوش کردن

 همه ی مردها از تعریف و تمجید زن خود به وجد می آیند

در آموزش شوهرداری_گام سوم: تعریف و تمجید از همسر باید این را بدانیم که  زنانی که می خواهند همسرشان برای اینکه  شخصیتی جذاب و با ثبات داشته باشند نیاز به کمک آنها دارند.
البته این کار نباید با غرولند کردن و آزار دادن انجام دهید. همیشه به یاد داشته باشید که هرگز شوهر خود را با شوهر همسایه مقایسه نکنید.
به هر حال در راه کمک به شوهرتان برای اینکه به شخصیت آرمانی خود برسد او را عصبی و کلافه نکنید.

بدون شک بهترین راه برای کمک به این است که از شخصبت او تعریف و تمجید کنید و به او روحیه بدهید
همه ی مردها از تعریف و تمجید زن خود به وجد می آیند

تغییر دادن شوهر به میل خود

در آموزش شوهرداری_گام سوم: تعریف و تمجید از همسر

متاسفانه بعضی از زنها همواره سعی دارند همسر خود را بر طبق میل خود عوض کنند و از او آدم دیگری بسازند.آنها دائم در حال رقابت و چشم و هم چشمی با دیگران هستند و می خواهند لباس ها،اتومبیل،خانه و اثاثیه ی منزلشان بهتر از بقیه باشد.در این راه به درآمد و توانایی همسر خود نگاه نمی کنند و فقط می خواهند همسزشان هر طور شده آرزوهای آنها را برآورده سازد.

خانم های محترم!فراموش کنید که فقط از طریق الهام بخشیدن به همسر خود می توانید او را موفق و خشنود سازید نا با زور و خشنونت و دعوا و مرافعه.

تشویق برای پرورش استعداد ها

خانم های عزیز! شما باید با تشویق و تمجید از شوهر خود، او را تشویق به پرورش استعدادهایی کنید که نه فقط خودش بلکه شما نیز خواهان آنها هستید.باید ظرفیت ها و قابلیت های نهفته او را کشف کنید و او را تشویق به پرورش آنها کنید تا او اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند و پله های ترقی را یکی یکی بالا برود

تاثیر تعریف و تمجید از همسر

به خاطر داشته باشید که شوهرتان اگر در موردی دچار تردید و هراس شد و نیاز به اعتماد به نفس داشت ، با ظرافت مواردی را به او یاد آوری کنید که در آنها به موفقیت رسیده است مثلا بگویید:

یادت هست آن بار که برای مدیرتان مشکلی پیش آمده بود تو برطرفش کردی؟

وقتی مرد می بیند که زنش او را آدم باجرات و لایقی می داند به خود افتخار میکند و دل به دست می آورد تا با هر مشکلی مبارزه کند.در واقع همین اعتماد به نفس و تقویت روجیه است که او را به پیروزی و موفقیت می رساند.

تاثیر انتقاد از همسر

خانمی را در نظر بگیرید که به شوهر خود بگوید: “نمی دانم تو چراانقدر ترسو هستس و نمس تونی حق خودت رو بگیری؟تو همیشه همین طور بی عرضه بودی.ناسلامتی تو مرد هستی یکم جرات داشته باش.من که زنم از تو نترس تر هستم”

چه تاثیری روی او خواهد گذاشت؟بدون شک چنین سرزنش هایی روحیه مرد را که به ویژه شخصیت خود را برتر می داند خورد خواهد کرد و غرور اورا حدشه دار می کند.

مراقب غرور شوهرتان باشید

توصیه ی من به خانمها این است که با شوهر خود طوری حرف بزنید که به غرور او لطمه ای وارد نشود. چون این کار تاثیر نامطلوبی به رابطه ی زناشویی شما می گذارد. هرگز شوهر خود را خوار و خفیف نکنید. تحقیر کردن مرد عمل غیرقابلبخششی است که یک زن می تواند مرتکب شود.

تعریف و تمجید از همسر

خانم ها فقط از طریق محبت و مهربانی با شوهر خود و به کار بردن جملات تشویق آمیز می توانید شخصیت او را تقویت و اصلاح کنید.با زور و تحکم و سرزنش و تحقیرکاری از پیش نخواهید برد. برعکس زندگی زناشویی خود را کانون دعوا و درگیری خواهید کرد.

ستایش و تشویق هر کس باعث می شود او سعی و تلاش خود را افزایش دهد و نیروهای درونی اش بیدار شود و به توفیق و کامیابی می رسد.شما هم می توانید این روش را در مورد شوهر خود به کار ببرید و از نتایج معجزه آسای آن برخوردار شوید و شخصیت شوهر خود را طوری تغییر دهید که آرزویش را دارید.

آموزش شوهرداری_گام سوم: تعریف و تمجید از همسر
آموزش شوهرداری_گام سوم: تعریف و تمجید از همسر

 

گام اول شوهرداری: باعث پیشرفت شوهرتان بشوید!

گام دوم شوهرداری: هنر خوب گوش کردن

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • واقعا میزان تغییر و اصلاحی که میتوان با تمجید و تعریف به جا ایجاد کرد را نمیتوان هیچ وقت با انتقاد به دست آورد.
    اگر و تنها اگر زوجین با دو مهارت تمجید و گوش دادن موثر در زندگی آشنا باشند گه اتفاقات خوبی که در زندگی آنها نمی افتد.
    ممنون از مقاله خوب شما
    سروش صفدریان

دیدگاهتان را بنویسید