چرا عشق مهمترین موضوع زندگی خانم هاست؟

خانه » بلاگ » چرا عشق مهمترین موضوع زندگی خانم هاست؟

فهرست عناوین

چرا عشق مهمترین موضوع زندگی خانم هاست؟

در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا عشق مهمترین موضوع زندگی خانم هاست؟ آیا تا کنون متوجه تفاوت های زن و مرد در عشق و احساسات شده اید؟دلیل این تضاد در نحوه ی ارزش گذاری است.

خانم ها ارزش خود را با موفقیت های عاطفی و ارتباطی می سنجند،اما آقایان ارزش و اعتبار خود را در انجام وظایف و رسیدن به خواسته ها تلقی می کنند

مردان چگونه به این ارزش ها رسیده اند؟

در دوران نخستین ارزش یک مرد با توانایی او در شکار و فراهم آوردن غذا برای خود و خانواده اش سنجیده می شد و قابلیت او در دفاع از خود خانواده و قبیله اش شکل می گرفت این وظایف به مانند مرگ و زندگی خود و خانواده اش اهمیت داشت در قرن حاضر نیز آقایان را از روی میزان درآمدی که کسب می کنند و این که چقدر در شکار خانه،اتومبیل،لباس ها و لوازم گران قیمت موقث هستند ارزیابی می کنند.

زنان چگونه به این ارزش ها رسیده اند؟

زنان در عصر بدوی با خصوصیات بسیار متفاوت ارزشیابی می شدند،هم چون مهارت در مراقبت از شوهر و فرزندان توانایی های احساسی و جنسی که باعث رضایت مرد برای تحت حمایت قرار دادن او شود،توانایی در سازگاری بامرد،خویشاوندان و دیگر افراد قبیله.موفقیت او نیز در انجام این وظایف به مانند مرگ و زندگی اهمیت داشت

عشق مهمترین موضوع زندگی خانم ها

حالا دلیل اینکه چرا برای زنان عشق از اهمیت بسزایی برخوردار است ملموس تر می شود.زنان هزاران سال است که این کار کرده اند بقای زنان به این اصل بستگی دارد.زنان یاد گرفته اند تا در هوشیاری سرشار از عشق زندگی کنند و بیشترین تلاش را برای بهبود زندگی شان انجام دهند تا هیچ مشکلی از دیدشان پنهان نماند و شریک زندگی شان را راضی نگه دارند.برای همین وقتی همه چیز در روابطشان روبه راه باشد احساس خوبی نسبت به خود می کنند و در غیر این صورت آشفته و مضطرب خواهند شد

زمانی که خانم ها در روابط عاطفی خود با همسرشان با مشکل روبه رو می شوند حتی اگر دیگر جنبه های زندگی آنها موفق و بی دردسر باشد،باز هم احساس بدبختی می کنند یعنی ممکن است روز فوق العاده ای داشته باشند اما به علت ناراحتی های خانه،اصلا احساس خوشی نمی کنند. لازم نیست موضوعی جدی پیش آمده باشد حتی یک مشاجره کوتاه نیز برای به درد آوردن قلب خانم ها در طی یک روز طولانی کافی ست.

بیشتر مردها عکس این پدیده را تجربه کرده اند اگر زندگی عشقی آنها عالی باشد اما روز بدی را بگذرانند احساس ناراحتی می کنند.

یکی از سخت ترین آموزه های عاطفی که باید به عنوان یک همسر یاد بگیریم این است که هرگز رفتار های همسرمان را با رفتار خودمان مقایسه نکنیم به طور کلی هیچوقت رفتار زنان را با مردان مقایسه نکنیم.

 

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید