چگونه روابط زناشویی موفق داشته باشیم

خانه » بلاگ » چگونه روابط زناشویی موفق داشته باشیم

فهرست عناوین

چگونه روابط زناشویی موفق داشته باشیم

در این مقاله قصد داریم بیان کنیم که چگونه روابط زناشویی موفق داشته باشیم تا زندگی شاد و لذت بخشی را تجربه کنیم.

 

آیا مقاله تفاوت های زن و مرد در رابطه جنسی را مطالعه کرده اید؟

 

ارتباط جنسی عالی

ارتباط جنسی عالی مثل گردشی لذت بخش بعد از کار سخت یا قدم زدن در بین یک جنگل در یک روز بهاری می ماند. ارتباط جنسی عالی باعث نشاط بدن ، ذهن و روح میشود. ارتباط جنسی عالی زندگیمان را روشن می کند و اساس روابطمان را مستحکم  می کند.

ارتباط جنسی با کیفیت

ارتباط جنسی با کیفیت  تنها به دلیل وجود عشق و علاقه ایجاد نمی شود بلکه خود عامل به وجود آمدن عشق و محبت در زندگی مشترک محسوب می شود. ارتباط جنسی با کیفیت  قلب ها را سرشار از عشق می کند و نیاز های عاطفی را برطرف می سازد.

نقش ارتباط جنسی در زندگی مشترک

ارتباط جنسی هر چه باشد:عاشقانه یا احساسی، شهوانی یا ملاطفت آمیز، خشن یا نرم، با سردی یا حرارت، در زنده نگه داشتن عشق نقش مهمی را ایفا می کند.

 

تفاوت های روانشناسی زنان و مردان

 

چگونه روابط زناشویی موفق داشته باشیم

برای داشتن روابط جنسی و زناشویی موفق باید به چند نکته مهم توجه داشته باشیم:

۱.ارتباط صمیمانه در طول روز:

اگر همسرتان در طول روز در کنارتان  است می توانید  نگاه های تحسین آمیز به هم بکنید، لمس کردن یکدیگر در طول روز کارهایی مثل دست دادن،بوسیدن گونه،لمس کمر در حد چند ثانیه،در آغوش گرفتن …
اگر همسرتان در طول روز در کنارتان نیست می توانید به او زنگ بزنید یکی دوقیقه ای حرف بزنید،از طریق دیگر راه های ارتباطی مثل تلگرام،اینیستاگرام و … با هم در ارتباط باشید.

 

مهارت ارتباط صمیمی با همسر

 

۲.شناخت درست از علاقه مندی های همسر:

با توجه کردن به عکس العمل های همسرمان در حین رابطه جنسی بفهمیم که نقاط حساس بدن همسرمان کجاست. کار ساده تر سوال پرسیدن است. بهتر است این سوالات قبل یا بعد از رابطه جنسی باشد.

۳.بهبود سبک زندگی :

تاثیر ورزش و تغذیه مناسب در داشتن روابط جنسی موفق و با کیفیت بسیار زیاد است. داشتن اندام متناسب هم برای زن و هم برای مرد یکی از عوامل مهم رابطه جنسی خوب است.

عشق در زندگی مشترک

 

دیدگاهتان را بنویسید