چگونه افکار منفی را دور بریزیم

خانه » بلاگ » چگونه افکار منفی را دور بریزیم

فهرست عناوین

چگونه افکار منفی را دور بریزیم

در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چگونه افکار منفی را دور بریزیم . یکی از مشکلات بسیاری از ما این است که نمی دانیم با افکار و احساسات منفی خود چه کنیمپ و چگونه آنها را کنترل کنیم.

رهایی از افکار و احساست منفی

رهایی از افکار و احساسات منفی کار زیاد دشواری نیست،به شرط آن که توجه و فهمی آگاهانه و لازم برای چگونگی رهایی از آن را داشته باشیم. اگثر مردم به چگونگی فکر نمی کنند.راز چگونگی رهایی از افکار و احساسات منفی این است که در مورد آنچه باعث رنجش شما شده صحبت کنید.

 

آیا می دانید ازدواج سفید چیست؟

 

صحبت کردن درباره ی آنچه باعث رنجش ما شده است

خیلی از ما تصور می کنیم که با بیان احساس واقعی خود،از احساسات منفی رها می شویم و احساسات مثبت به سوی ما باز می گردد. در حالی که این همیشه کاربرد ندارد.ممکن است در مورد احساساتمان صحبت کنیم و در آن ها باقی بمانیم.این زمانی است که عموما به احساس اصلی خود توجهی نداریم.ممکن است عصبانی یا ناراحت شویم و به احساس اصلی مان که ترس است بی توجه باشیم.

صحبت در مورد احساس و افکارمان همیشه کاربرد ندارد،حتی ممکن است احساس کنیم که با این کار بیشتر گرفتار شده ایم.

 

 

چگونه افکار منفی را دور بریزیم
چگونه افکار منفی را دور بریزیم

 

 

آیا درباره ی عشق در زندگی مشترک آگاهی دارید؟

 

 

نامه ای احساسی برای مخاطب خود بنویسید

هر زمان احساس رنجش و آزردگی کردید بنشینید و نامه ای احساسی برای مخاطب خود بنویسید.تمام عصبانیت و رنجش خود را بیان کنید.می بینید که به طور معجزه آسایی،حجمی از عشق بوجود می آید و به طور بی نظیری توانایی بخشیدن مخاطب خود را پیدا خواهید کرد و دوباره به او عشق می ورزید.

انتظار این که مخاطبمان به احساسات ما گوش کند قبل از این که خودمان به آنها گوش کرده باشیم دور از انصاف است

نوشتن نامه چگونه به ما کمک می کند؟

وقت گذاشتن برای نوشتن احساسات منفی، این امکان را به شما می دهد تا مخاطبتان را شریک احساسات و آرزوهای محقق شده خود قرار دهید.زمانی که به موضعی دوست داشتنی تر،بخشنده تر و بازتر برخورد می کنید درک شما برای دیگران آسان تر و عکس العمل آنها به آنچه ما می خواهیم نزدیک تر خواهد بود.

نوشتن نامه ی احساسی،قدمی آگاهانه و حساب شده برای رهایی از افکار و احساسات منفی و راه را برای ارتباطی آزادو راحت،هموار می کند

 

آیا نقش پول در زندگی مشترک را می دانید؟

 

دیدگاهتان را بنویسید