سه روش برای تغذیه قلب

خانه » بلاگ » سه روش برای تغذیه قلب

فهرست عناوین

سه روش برای تغذیه قلب

در این مقاله قصد داریم سه روش برای تغذیه قلب را برای داشتن یک زندگی عاشقانه  بیان کنیم.

با مطالعه علم تغذیه چیزهایی درباره ی گروه  های اصلی غذایی مانند سبزیجات،دانه ها،پروتئین ها،حبوبات و … و اهمیت مصرف روزانه ی آنها یاد می گیرند.تغذیه ی عاطفی نیز تقریبا همین گونه است، رژیم تغذیه ی عشق قلب همسر یا نامزدتان شما را از رسیدن مواد غذایی عاطفی قلب همسرتان مطمئن می کند.

این گروه ها کدام اند؟ آن ها را در سه گروه بزرگ تقسیم بندی کرده اند: توجه ، محبت و قدردانی.این ها مواد سازنده ی اسرار آمیز رژیم عشق هستند که می توانند قلب همسرتان را تغذیه کنند.

سه روش برای تغذیه  قلب

  1. توجه
  2. محبت
  3. قدر دانی و سپاس

اگر هم اکنون از شما بپرسند که چند بار در روز غذا می خورید، حتما می گویید که حداقل دو یا سه بار همراه تنقلات و میوه در بین آنها.اکنون می خواهیم کمی درباره ی تغذیه قلب همسرتان به همین ترتیب فکر کنید.

وعده های غذایی عشق

همسر یا نامزدتان احتیاج به سه وعده ی غذایی عشق دارد.وعده ی غذایی عشق چیست؟ سه دقیقه در هر روز یکی از سه ماده ی اصلی عشق، یعنی توجه،محبت و قدرانی تغذیه کنید. اسم این آن را فرمول ۳*۳ نامیده اند.سه بار در روز و هر بار به  مدت سه دقیقه به عشق ورزیدن به همسر یا نامزدتان اختصاص دهید. مثلا سه دقیقه با ایجاد صمیمیت فکر کنید. ممکن است صبح قبل از ترک رختخواب یا سه دقیقه پشت تلفن در وسط روز یا سه دقیقه بعد از خواباندن بچه ها باشد. اینها وعده های غذایی عشق هستند.درست همان طور که صبحانه ،ناهار و شام می خوریم،به وعده های غذایی عشق هم احتیاج داریم.

 

سبک ارتباطی شما چگونه است؟

سه روش برای تغذیه قلب
سه روش برای تغذیه قلب

تنقلات عشق

حتی وقتی که در طی روز غذاهای خوبی خورده باشید باز هم احتیاج به تنقلات دارید.این طور نیست؟در تغذیه قلب همسر یا نامزدتان نیز وضع به همین منوال است.به موازات فرمول ۳*۳ سه وعده عشق در روز،تنقلات را فراموش نکنید.

تنقلات عشق کدام اند؟

  • بوسه ای بر گونه ی همسرتان هنگامی که از کنارش می گذرید
  • یک پیام کوتاه با تلفن به این مضمون که”دوستت دارم بهترینم”
  • یک تعریف و حسن جویی با این مضمون “چقدر خوشگل شدی .چقدر خوشتیپ شدی”
  • نگاه یا لبخندی که بیانگر عشق شما باشد.
  • یادداشتی محبت آمیز بر روی میز یا پیغامی روی تلفن همسرتان

 

حالا که با اصول تغذیه قلب آشنا شدید وقت اقدام است همین الان بلند بشید و اگر همسرتان در خانه هست او را ببوسید و اگر هم نیست یک پیام دوستت دارم براش ارسال کنید.

 

 مقاله عشق یک احساس نیست یک انتخاب است را مطالعه کنید

 

آیین همسرداری

دیدگاهتان را بنویسید