آموزش شوهرداری_گام چهارم : چگونه شوهر خود را خوشحال کنیم؟

خانه » بلاگ » آموزش شوهرداری_گام چهارم : چگونه شوهر خود را خوشحال کنیم؟

فهرست عناوین

آموزش شوهرداری_گام چهارم : چگونه شوهر خود را خوشحال کنیم؟

در این مقاله قصد داریم به آموزش شوهرداری_گام چهارم : چگونه شوهر خود را خوشحال کنیم؟ بپردازیم. 
حس شادی و خوشحالی مدل زندگی مارا تغییر می دهد و باعث ایجاد صمیمیت بیشتر و بیشتر بین زوجین می شود. هر کدام از زوجین باید سعی کنند که این حس را در رابطه ی خود زنده نگه دارند و به این حس را منتقل کنند با کارهای کوچک و بهانه های مختلف.

در اینجا می خواهیم  برای خانم های محترم چند پیشنهاد کنیم برای خوشحال کردن شوهرشان…

 

آموزش شوهرداری_گام چهارم چگونه شوهر خود را خوشحال کنیم؟
آموزش شوهرداری_گام چهارم چگونه شوهر خود را خوشحال کنیم؟

در تفریحات و سرگرمی های شوهر خود شرکت کنید

روان شناسان معتقدند که یکی از راه های نزدیک شدن به آدم ها این است که در تفریحات و سرگرمی ها ی آن ها شرکت کنیم. بنابراین اگر می خواهید در زندگی مشترک با همسر خود ب نزدیک شده و روابط خود را با او صمیمانه تر سازید بهتر است در سرگرمی ها و تفریحات او شرکت کرده و به چیزهایی که دوست دارد علاقه نشان دهید.

برای مثال یه بازی و سرگرمی رو  که هر دوتاتون بهش علاقه دارید رو انتخاب کنید و هفته ای دو سه بار اندازه ۱۵ دقیقیه باهم بازی کنید. بازی دونفره. مثلا پانتومیم. تو یان بازی می تونید  هر سوژه ای رو انتخاب کنید حتی موضاعات جنسی.

به سرگرمی های خاص شوهرتان احترام بگذارید

اگر شوهرتان یک سرگرمی مختص خودش داشته باشد به آن احترام بگذارید. هیچ زندگی مشترکی به سلامت و نیکبختی دست نخواهد یافت مگر اینکه در آن زن و شوهر به سلایق و علایق متفاوت یکدیگر احترام بگذارند. این که توقع داشته باشیم دو انسان از هر لحاظ با هم تشابه داشته باشند و از ایده ها و آرمان های کاملا یکسانی برخورار باشند تصوری پوچ و غیر واقعی است و به فرض محال چنین چیزی وجود داشته باشد چندان لطفی ندارد.

به همسر خود فضایی بدهید که به تفریحات و سرگرمی های خاص خودش بپردازد و از آنها لذت ببرد. هرگز علایق او را مورد تمسخر قرار ندهید و خودخواهی را کنار بگذارید و به آزادی عمل بدهید.

برای مثال اگه شوهرت تصمیم میگیره یه چاقو با دسته ی کار شده ی قدیمی برای خودش بخره با اینکه این موضوع برای شما ممکن است گیج کننده و بی دلیل به نظر برسه ولی تو اولین فرصت سعی کنید که خودتون اون چاقو رو برای همسرتون تهیه کنید و بهش هدیه بدید.

تفریح بیرون از خانه برای زن هم لازم است

یکی دیگر از روش هایی که زن را تبدیل به رفیق و همراعی خوب برای مرد می کند انجام تفریح و سرگرمی خارج از خانه است. همانطور که مرد بعد ار انجام تفریح سالم ، شادابی خاصی پیدا می کند و با توانایی بهتری سراغ کارهای روزمره اش می رود ، زن نیز  اگز سعی کند در طول هفته چند ساعتی را به یک فعالیت و سرگرمی بیرون از منزل بپردازد با حوصله ی بیشتری به امور خانه ی خود خواهد پرداخت و دیگر دچار کسالت و یکنواختی نمی شود.

برای مثال اگه به موسیقی علاقمند هستسد و صرفا علاقه دارید و فکر اینکه بلد بودن به آلت موسیقی شما رو شاد میکنه و حس خوبی بهتون میده برید و ثبت نام کنید. اگه به رشته ی ورزشی خاصی علاقه دارید هفته ای دو یا سه بار انجامش بدهید و ببیند که چقدر حالتون خوب میشه.

مطالی که در این مقاله با عنوان ” آموزش شوهرداری_گام چهارم : چگونه شوهر خود را خوشحال کنیم؟ ” ذکر کردیم بخشی از روش های موجود برای ایجاد حس شادی و خوشحالی در رابطه ی شماست.

 

 آموزش شوهرداری-گام اول: باعث پیشرفت شوهرتان بشوید!

 

آموزش شوهرداری_ گام دوم: هنر خوب گوش کردن

 

آموزش شوهرداری_گام سوم: تعریف و تمجید از همسر

 

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید